kalamگل رامیان : در این مطلب به معرفی مواد غذایی دیر هضم می پردازیم و راهکارهایی نیز در این زمینه پیشنهاد می کنیم.

گل رامیان : با رعایت ۱۰ نکته زیر، بیشتر به فکر سلامتی تان باشید و جلوی بیماری های ناشی از پشت میزنشینی را بگیرید:

گل رامیان : به طور کلی میوه و سبزیجات تاثیر زیادی در شادابی پوست دارد اما گاهی برخی از آنها می‌تواند با سرعت بیشتر در "زیبایی پوست" تغییرات ایجاد کند.

گل رامیان : مقدار کافی چربی در رژیم غذایی برای حفظ سلامتی ضروری است ولی مصرف زیاد چربی ها در برنامه غذایی روزانه علاوه بر این که خطر بروز بیماری های قلبی – عروقی را افزایش می دهند، با بروز برخی از بیماری های مزمن دیگر از جمله چاقی، دیابت نوع دوم ( غیروابسته به انسولین )، فشار خون و ..... مرتبط می باشند.

 

جدیدترین اخبار

مقالات